Omlet białkowy z warzywami

omlet białkowy z warzywami

Omlet białkowy z warzywami

Omlet białkowy z warzywami to zdrowe i pożywne śniadanie, szczególnie dla osób aktywnych fizycznie. Poniższe proporcje składników są przygotowane dla zapotrzebowania kalorycznego i aktywności fizycznej Paszczaka, pamiętajcie, że każdy powinien dobrać proporcje pod swoje indywidualne potrzeby. Poniższy przepis przedstawiamy jako inspirację dla Was na zdrowe i sycące śniadanie, jest w nim białko, węglowodany i tłuszcze plus warzywa.

omlet białkowy z warzywami

Składniki:

  • 4 białka kurze
  • 1 całe jajko
  • 30 g płatków owsianych
  • szczypta soli
  • olej z pestek winogron lub rzepakowy

omlet białkowy z warzywami

Wszystkie składniki wrzucić do blendera lub kielicha miksującego i zmiksować na gładką masę. Na patelni o dobrym, nieprzywierającym dnie rozgrzać 1 łyżeczkę oleju i smażyć omlet, gdy się zetnie, przewrócić na drugą stronę(najlepiej zrobić to, przykładając do patelni talerz i odwrócić patelnię tak, aby talerz stał się „dnem” a patelnia „przykrywką”) i smażyć jeszcze 3-4 min. Gotowy omlet przełożyć na talerz i dodać ulubione warzywa. Gotowe!

omlet białkowy z warzywami

Podsumowanie
recipe image
Nazwa dania
Omlet białkowy z warzywami
Opublikowany
Czas przygotowania
Czas gotowania
Całkowity czas
Print Friendly, PDF & Email

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *